me ollaan taivaassa. rakas joo me ollaan taivaassa. kauneimmassa taivaassa. korkeammalla kuin ikinä. uskothan sä, kun mä sanon rakastavani sua ihan älyttömästi. oi rakas usko mua.
'' tän tytön kanssa lensin taivaisiin - leijuin kauneimpiin uniin. ''
tykkään susta tyttö. ihan tajuttomasti. teet mun elämästäni täydellistä. sä oot ihana.

sain omahoitajan psykiatriselle poliklinikalle. ratapoli jeejee. mua ei sillain oikein kiinnosta. mitä mä meen sinne selittään. jotai tällast niinku joo hei mä oon oikeesti vitun onnellinen, mulla on maailman upein tyttöystävä mut perheasiat kusee oliks viel muuta aijaa kiitti hei heiii. se olis eka päivä kesäkuuta. kai mä nyt meen tonne ekalle kerralle ja toteen et oon astetta onnellisempi ku kukaan muu vois olla ja sit ne antais mun olla. se on mies psykiatri. jos se on sellanen ylisymppis ni mä hajoon.
tänään on tutustumiskäynti a-kiven koululla. vähän jännittää. oon ain vieraille ihmisille kauheen ujo ja sillai ni sit pitäis sen marittan edes vetästä sellanen pirte ja mahdottoman ilonen hymy naamalle ja esittäytyy ja kaikkee ni se o vähän hankalaa. oon ain aluks vähän säikky tai sillai.

tää vuodatus.net on ny sit toinen tällanen nettipäiväkirja mitä mulla on. no ei se mitään. kai tääki menee jossain vaihees sillai julkiseks et kerron ihmisille et mul on tällanenki ja et sitä saa lukee jos huvittaa. sit ne taitaa olla ehk vähän sillai joo anu hanki hoitoo ku sul on jotai vitun nettipäiväkirjoi jo kolme kappaletta. salee.

dj mangoo - eurodancer.

aika väsyny olo. mut ei se mitään. mä oon ain vähän väsy. maalasin eilen illal kuviksen työtä johonki yhteentoist asti. melkein jo niinku hajosin mut sain sen kuitenkin maalattuu ilman et se pensseli ois lentäny päin seinää tai jotain. nyt siit kuviksest vois ehkä tulla jopa seiska.